Aribe - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Ralph Aarts - WaarBenJij.nu Aribe - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Ralph Aarts - WaarBenJij.nu

Aribe

Door: Ralph

Blijf op de hoogte en volg Ralph

09 November 2012 | Guatemala, Antigua

Het vertrek op schiphol was zeker interessant te noemen. De pakjes van de vriendinnen van roos met de tekst: pas openen in het vliegtuig hielpen daar ook in mee en dan was er natuurlijk nog de laptop die we mee namen voor Ana Maria, waarvan we eigenlijk niet wisten van wie deze af kwam.
Het was dan ook een... leuke ondervraging die we kregen voordat we door konden naar de gate.
De vlucht zelf was wel oke. 5 films en 2 afleveringen van ´anger management´ verder, kwamen we aan in Houston.
Hier was het vooral een hele tijd wachten.

In guatema aangekomen werden we afgezet bij Casa de Chofo. Het spaans spreken is nog lastig, maar het volgen gaat al aardig.

Hier met onze huisgenoot Julie, antigua even in gelopen en wat gedronken. Heerlijke koffie.
Daarna nog bij Ana Maria thuis geweest. Wat een gedreven en energieke vrouw.

Zo direct worden we opgehaald voor een kijkje bij Alotenango.

Saludos y hasta la proxima.

• 10 November 2012 - 10:11

Petra:

Ha Ralph,

Fijn dat het gelukt is om alles door de douane mee te krijgen, en wij maar denken dat de pepernoten ook veel vragen op zouden roepen. We zijn blij dat alles goed gaat met jullie en zitten met onze geachten elke dag in Guatemala. Lieve groetjes, ook voor Roos, Petra.

• 10 November 2012 - 11:41

Harrie:

hoi Ralph
    De reis is goed verlopen zie ik ondanks de laptop. Guatamala is een erg mooi land en volgens de Maya s gaat de wereld op 21 dec ten onder , probeer voor die tijd toch de kinderen en de mensen te helpen met datgene wat ze vragen
    Tot ziens Harrie