Wanneer? Woensdag al.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ralph Aarts - WaarBenJij.nu Wanneer? Woensdag al.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ralph Aarts - WaarBenJij.nu

Wanneer? Woensdag al....

Door: Ralph

Blijf op de hoogte en volg Ralph

02 November 2012 | Nederland, Tilburg

Wel eens dat gevoel gehad, dat besef dat iets nu toch echt dicht bij komt?
Dat had ik vandaag meerdere malen.
Op je werk 'afscheid' nemen van je collega's, iedereen die doet alsof het heel wat is. Dan bedenk je het je weer... het is best wel wat.
Het is meer dan zomaar even een paar weken op vakantie gaan, maar dan bedenk ik me ook dat het aan de andere kant toch ook weer mee valt. Die 6 weken zijn waarschijnlijk zo voorbij.

Heb er ook steeds meer zin in. Zin om lekker aan de slag te gaan en nieuwe dingen te beleven. Ook dingen bedenken om in de weekenden te gaan doen bevalt me goed. Bijvoorbeeld 3 mooie meren vinden om te gaan surfen ;).
Dat geeft gelijk een extra gevoel van 'yes!!' ik heb er zin in!!!!

Nu nog even lekker wat dingetjes thuis doen en leuke dingen doen met mensen die je toch wel vaker ziet dan 1x in de 6 weken.
Best een raar idee zo... om te bedenken dat ik straks een redelijk lange tijd niet thuis kom.

  • 04 November 2012 - 10:19

    Roos:

    Nog maar 3 nachtjes slapen...

  • 06 November 2012 - 07:48

    Kim:

    Broertje! de tijd vliegt, dus geniet er vooral van! morgen is het al zo ver.... zal jullie ontzettend missen! LIEFS

  • 06 November 2012 - 21:45

    Petra Aarts:

    We zullen jullie erg missen, maar zijn wel blij dat we via waar ben jij. nu regelmatig op de hoogte blijven van al jullie uitspattingen. Ik hoop dat jullie in de gelegenheid zijn om er regelmatig wat op te zetten.
    Geniet van deze prachtige ervaring. Ik weet zeker dat jullie daar veel mensen weer een stukje gelukkiger zullen maken. Liefs Petra

  • 09 November 2012 - 12:02

    Sabine:

    Hey Ralph,

    Zijn jullie goed aangekomen?
    Heeft de aardbeving nog effect op jullie reis, of de invulling daarvan?
    Succes de komende tijd!

    Groeten Sabine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ralph

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 6010

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 21 December 2012

Guatemala

Landen bezocht: